Re: icm i grupy alt.binaries.pictures.erotica

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 23:39:35 MET DST

"J.F." wrote:

> A to akurat ustawodawcy nie interesuje. Nie wolno udostepniac to nie
> wolno. Problemy techniczne sa problemem udostepniajacego.

Ok, wiec przeczytajmy ten paragraf doslownie:
"Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne" -
nikt mu nie prezentuje tego, sam wchodzi na strone www z wlasnego
wyboru. Ostrzezony zostal.

"lub udostępnia mu przedmioty mające taki charakter," - strona www oraz
zdjecia w postaci binarnej nie sa przedmiotami materialnymi, tak wiec
tez odpada.

> Rozsylaja feed do innych serwerow :-)

Tak, tu mozna by sie przyczepic.

> Akurat po tych grupach latwo :-)