Re: panie plotkarz, g upi pan

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:25:08 MET DST

27 Aug 99 17:40:36 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) napisał(a):

>"abpe.", czyli "alt.binaries.pictures.erotica." Tu sie prowadzi
>*dyskusje*???

jejku, to wy chcecie eliminować EROTYKĘ ? -> a sio

>Nazwy grup sa po to, aby odzwierciedlac ich tematyke. Tak mowia wszelkie
>zasady dotyczace Usenetu.
>A dlaczego sie krytykuje ludzi, ze pisza na niewlasciwa grupe? Bo pisza
>posty, ktorych tematyka jest niezgodna z _nazwa grupy_.

krytykuje, ale ile można to robić, poza tym to walka z wiatrakami, niusy jak również oprogramowanie musiałyby najpierw umożliwiać pisanie na odpowiednią grupę by z tego korzystać

>Te wszystkie argumenty o tym, zeby nie patrzec na nazwe, sa smieszne. Nazwa
>grupy sygnalizuje jej zawartosc, i koniec.

no, tylko coś ci przykład z erotyką nie wyszedł, takich grup to na pewno nikt nie będzie likwidował

>Oczywiscie nie jest powiedziane, ze w takiej grupie na pewno beda materialy
>lamiace prawo, i jestem przeciwny kasowaniu takich grup po samych nazwach.
>Ale widzac nazwe, mozna sie spodziewac, co *mozna* w takiej grupie
>znalezc (podkreslam mozna, a nie ma pewnosci, ze sie znajdzie).

to by najbardziej wskazywało na to, że czytelnik zupełnie świadomie do nich dociera, nie wpada na zdjęcie

>Na binaries.pictures ???

na alt.binaries.pictures są również podgrupy ze zdjęciami nie mającymi z erotyką/seksem nic wspólnego