Re: panie plotkarz, g upi pan

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 19:19:56 MET DST

Dnia 27 Aug 99 o godz. 15:18, Easy^R napisal(a):

> Dlaczego ? A moze na tej grupie sie prowadzi dyskusje o tym jak chronic
> dzieci przed gwaltem ?
"abpe.", czyli "alt.binaries.pictures.erotica." Tu sie prowadzi
*dyskusje*???

> Nie wysuwaj ocen po samej tylko nazwie grupy. Zobacz posty jakie tam sa.
Nazwy grup sa po to, aby odzwierciedlac ich tematyke. Tak mowia wszelkie
zasady dotyczace Usenetu.
A dlaczego sie krytykuje ludzi, ze pisza na niewlasciwa grupe? Bo pisza
posty, ktorych tematyka jest niezgodna z _nazwa grupy_.
Te wszystkie argumenty o tym, zeby nie patrzec na nazwe, sa smieszne. Nazwa
grupy sygnalizuje jej zawartosc, i koniec.
Oczywiscie nie jest powiedziane, ze w takiej grupie na pewno beda materialy
lamiace prawo, i jestem przeciwny kasowaniu takich grup po samych nazwach.
Ale widzac nazwe, mozna sie spodziewac, co *mozna* w takiej grupie
znalezc (podkreslam mozna, a nie ma pewnosci, ze sie znajdzie).

> Wiekszosc postow to ataki na wrednych pedofili.
Na binaries.pictures ???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl