Re: internauci

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:25:00 MET DST

Fri, 27 Aug 1999 09:15:41 GMT, "VaGla" <vagla_at_muza.com.pl> napisał(a):

>A przeciez wlasnie takie stowarzyszenie (lub fundacja) mogly by stanowic
>czynnik opiniotwoorczy w temacie polski internet, mogloby stanowic baze dla
>podejmowania dzialan polegajacych chociazby na budowaniu swiadomosci
>spolecznej internautow. Latwo sobie wyobrazic prace w komisjachc sejmowych,
>opiniowanie projektow aktow wykonawczych, publiczne pietnowanie patologii,
>finansowanie przedsiewziec o charakterze niekomercyjnym nonprofit hmm...

gdyby takie coś było potrzebne to już by się ukonstytuowano -> pewnie jakiś dorobkiewicz znalazłby posadkę i tyle mielibyśmy z tego pożytku, na ile jemu by się nudziło i jeszcze miał dobry humor, czyli zwykle nic

>ale nie. jak sie okazuje poraz kolejny - mamy w internecie same
>indywidualnoci. brak konsensusu, ciagla niezdrowa rywalizacje (w
>odrooznieniu od zdrowej:)) i wasnie.

to własnie pokazuje, że interenet NICZYM nie różni się od ulic naszych miast. każdy sobie rzepkę skrobie, ot co

>przypomina mi to sytuacje z lista dyskusyjna prawo_at_plearn.edu.pl ktora w
>koncu zamknalem, gdzyz po etapie zadawania samych pytan (pozostawaly one w
>wiekszosci przypadkow bez odpowiedzi) nastapil etap calkowitego milczenia.
>dzis dostalem maila z listy KOMP-LEX_at_MAN.TORUN.PL i jest to pierwszy list od
>2 miesiecy jaki dostalem. IMHO pl.soc.prawo tez jest grupa gdzie nie toczy
>sie raczej dyskusja. obserwooje tam jedynie (ale oczywiscie nie zawsze)
>prosby o pomoc w sprawach prozaicznych... czesto bez odpowiedzi... wniosek -
>nikomu na tym nie zalezy.

trudno aby komukolwiek poza pytającymi zależało na odpowiedziach, podpisz się expert to na pewno chętnie ci odpowiedzą jaki to jesteś be, albo coś w tym guście

nie ma co się oglądać na innych, tym sposobem nic się nie osiągnie, ludzie z natury są leniwi i obojętni, trzeba im na czymś zagrać aby raczyli zareagować w jakokolwiek sposób