Re: Panie Płókarz,

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:43:18 MET DST

In article <37C62C6B.D1995FD2_at_icm.edu.pl>, W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl wrote:

>z punktu widzenia usera szybciej jest celem.
>z punktu widzenia admina taniej jest lepiej.
>jest to wzajemnie powiazane, tak ze jedno
>i drugie lezy w interesie 'sieci'.

Tak, ale czy admin tą "taniość" w jakiś sposób odczuwa? Chyba nie
(popraw mnie, jeśli się mylę... ee, i tak to zrobisz :), dlatego mówiłem
o szybkości, która jest tak samo ważna dla admina i usera.

>mysle, ze tu sie mylisz (z tym 20%) ale nie potrafie podac prawdziwej
>liczby.
>przypuszczam, ze jest duuzo wyzsza. jak wroci jwr, to mozesz sie go
>zapytac.

Tak zrobię :) O ile można sprawdzić liczbę userów korzystających z
alt.* (bo nie chodzi o liczbę sciągniętych bajtów, czy nawet artykułów,
ale o liczbę osób, które w miarę intensywnie - dajmy na to więcej niż
jeden artykuł miesięcznie - korzystają z alt.*

>trudno mi wymyslec inny powod dla ktorego mielibysmy to robic ...

OK, ta argumentacja naprawdę do mnie trafia.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------