Re: Sposob postepowania (bylo: Panie ...)

Autor: Tomek Dymek (tomek_at_rabarbar.se.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:22:06 MET DST

> Ano wlasnie... przeciez rzeczona Rzepa ma na przyklad swoja strone w
> Internecie. Zakladam wiec, ze pracuje tam ktos, kto chocby w
> minimalnym stopniu zna sie na Sieci. Czy wiec tak trudno
> dziennikarzowi z jednego pokoju przejsc do drugiego i podpytac
> kolege?

Też pracuję jako informatyk w gazecie codziennej i dobrze wiem z
własmego doświadczenia, że to prawie nie możliwe. Tak się jakoś
dziwnie składa, że jeśli chodzi o komputery, to przeciętnemu
dziennikarzowi 'nie chce się nawet chcieć' czegoś o nich
dowiedzieć. Dziennikarze w więkrzości traktują komputery i
informatyków jak zło konieczne.

--
                                                       * Tomek
(setq disclaimer 'standard