Re: nielegalne grupy i crossposting

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 21:26:34 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> MD wrote:

[...]
> Nie wiem. Myślę, że lepiej jakoś zapobiegać, niż zostawić tak jak
> jest.

Mysle, ze doraznie moznaby zablokowac dostep do tych grup,
w ktorych notorycznie (i w sposob nie budzacy watpliwosci)
pojawiaja sie tresci sprzeczne z polskim prawem.

Oczywiscie nie pomoze to rozwiazac problemu zgodnosci
Usenetu w skali globalnej z polskim prawem, ale przynajmniej
utrudni dostep uzytkownikom do takich materialow
(bo beda musieli laczyc sie z bardziej odleglymi serwerami).

Czy mozemy w ten sposob zdefiniowac cel, ktory chcielibysmy osiagnac ?

--w