Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 15:41:29 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999, Andrzej P. Wozniak wrote:

> Dalej - jeżeli oprócz serwera tpnet nie ma innych (na co mi wiadomości tylko
> z ostatniego tygodnia?), to wobec powszechnego w Polsce zainteresowania
> grupami spoza pl.* mam pytanie, czy znajdzie się sposób/sponsor na szersze
> udostępnienie tych grup?

> Twierdzisz, że nie mam prawa do swobody wypowiedzi:
> - bo nie mam prawa?
> - bo nie płacę? Dostaję prezent od TPSA?
> - bo nie jestem administratorem, tylko użytkownikiem?
> A mnie chodzi o to, że i ja i inni to prawo mają. Ty masz prawo mojej
> wypowiedzi _nie_czytać_ i masz prawo na nią _nie_reagować_ - tak jak
> [...]

Widzisz, z reguly nie ma nic za darmo. Chcesz miec pelny dostep do newsow
- prosze bardzo, ale wykup najpierw konto u jakiegos providera, ktory Ci
taki dostep zapewni. Utrzymanie serwera kosztuje i ktos te koszty musi
pokryc.

Żądane przez Ciebie rozwiązania systemowe "Administrator udostępnia zasoby
serwera - za to mu płacą" jak najbardziej istnieją.

        Jacek