Re: Panie Płókarz,

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:04:24 MET DST

Mack de la Chudra wrote:

> To tak, jakbyś napisał: pozamykanie dealerów narkotyków spowoduje
> utrudnienie pracy organów ściagania, bo nie będą mogli dotrzeć do
> producentów. A co z dzieciakami, które, zanim organy ściagania dotrą do
> producentów, wpadną w nałóg? Czyżby cel uświęcał środki?

Nie porownuj narkotykow do zboczen seksualnych. W nalog narkotyczny
mozna wpasc biorac narkotyki. Pedofilem nie staniesz sie ogladajac
pedofilskie zdjecia. Pedofilem sie juz ktos rodzi, tak samo jak gejem,
lesbijka czy tranwescyta. Jest to genetyczne. I czy bedzie taki ogladal
te zdjecia czy nie, to i tak jak zobaczy mala dziewczynke na podworku to
mu stanie i bedzie mial na nia ochote.

> Oczywiście nie stawiam tu znaku równości między dealerami i administatorami
> Usenetu. Stawiam znak równości między dealerami i grupami o oczywistych
> nazwach.

Oczywista nazwa ? Wszystko zalezy od ludzi ktorzy wysylaja posty a nie
od nazwy grupy.

> Dla mnie administrator Usenetu jest internetowym kioskarzem i wprawdzie nie
> można go winić za to, że w piśmie pod tytułem, powiedzmy, "Twój Ogród"
> publikowane są zdjęcia z dziecięcą pornografią, ale jeśli tytuł pisma mówi
> sam za siebie, to chyba możnaby ruszyć palcem?

Znow ocena powierzchowna, tylko po tytule. A moze to tylko prowokacja ?
Sprawdzaj tresc a nie tytul.
Przyklad:
Rzeczpospolita dala tytul do artykulu "Pornografia dziecieca w
Internecie"
Czyzby gazeta Rzeczpospolita tym samym zaczela rozpowszechnia
pornografie ????
Przeciez ten tytul jest skandaliczny i sciagnie jako czytelnikow
wszystkich pedofili z okolicy.
Ale zobaczmy tresc......... tresc jest juz przeciwko.
Dlatego tez, nie kierujmy sie tytulami grup, patrzmy w ich tresc.
A tresci zakazanej jest tam naprawde nie wiele, i jak sie jakas pokaze
to taki gosc jest natychmiast namierzany.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl