Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 12:53:46 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> to jeszcze nie przestępstwo, a z drugiej strony tolerowanie
> "abpe.kids.raped" wydaje mi się niedopuszczalne.

Dlaczego ? A moze na tej grupie sie prowadzi dyskusje o tym jak chronic
dzieci przed gwaltem ?
Nie wysuwaj ocen po samej tylko nazwie grupy. Zobacz posty jakie tam sa.
Wiekszosc postow to ataki na wrednych pedofili. Samych pedofili moze z
1%. Ktos tam pusci zdjecie kid-porn i za chwile ma cala grupe przeciwko
sobie, sla mu bluzgi, namierzaja go itp. Tak wiec nie sadzcie, ze zycie
pedofila w takich grupach to raj na Ziemi :) Jest masa ludzi, ktorzy
zajmuja sie tepieniem pedofili wysylajacych takie fotki w Siec.
Malo tego, czesc tego typu grup pedofilskich jest zakladana przez FBI
specjalnie by namierzyc pedofili. Tak zwany zakup kontrolowany :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl