ściąganie i przekierowywanie poczty

Autor: Czeski (market_at_apator.torun.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:17:23 MET DST

szukam mozliwości automatycznego pobierania poczty z określonego serwera i
wysyłania jej do mojego komputera w firmie. Niestety założyli mi w firmie
zabezpieczenie i nie mogę ściągać poczty przez mojego Outlooka. Chodzi mi o
jakieś miejsce w sieci, które by dawało taką mozliwość.

Co tu robić? Chce jakoś ominąć tę zaporę.
A więc czy ktoś mógłby mi pomóc?

Tomek Robaczewski

PS: Na tym serwerze za pomocą FTP, ani przez WWW nie można oglądać poczty.