Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 12:09:22 MET DST

Easy^R <easy_at_kam.pl> wrote:

> Jak to nie ? tpnet wcale nie jest anonimowy. Napisz maila na
> abuse_at_tpnet.pl z logiem , IP oraz data zdarzenia i namierza go w kilka
> godzin.
> Juz tak namierzylem dwoch pedofili z pl.soc.seks i przestali wysylac
> spam pedofilski na ta grupe :)

A i owszem, spam pedofilski być może. Zaś niedawno Bart Ogryczak (na
pl.news.admin, albo na pl.news.czytniki) skarżył się, że ktoś[1] z
ppp.tpnet.pl się podszywa pod niego. Abuse tylko zcancelowało posty.

[1] do tego, że jest/był to Trzcionkowski, doszliśmy innymi drogami.

P.S.
Nie wierzę, że abuse pomaga na sprawy mniejszej wagi (czytaj: takie,
które nie podlegają pod prokuratora).
Poza tym: w wypadku spamu (lub podobnych) zamykam dostęp do domeny,
admin się sam zapyta, "dlaczego". To ja już mu wyjaśnię. Na tego typu
rozmowy z abuse nie mam co liczyć...

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
There are no threads in a.b.p.erotica,  so there's no  gain in using