Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:50:17 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> I ten punkt realizuję osobiście. Identyfikowalność dla mnie oznacza, że
> po ewentualnym "wybryku" użytkownika z danej domeny mogę ten fakt
> zgłosić administratorowi domeny, z której korzysta ta osoba, która
> popełniła (ewentualny) wybryk, a ów administrator potrafi podjąć takie
> kroki, by wobec takiego użytkownika wyciągnąć konsekwencje w przypadku
> powtórzenia takiego wybryku. Przykro mi, ale domena *ppp.tpnet.pl
> takiego warunku nie spełnia.

Jak to nie ? tpnet wcale nie jest anonimowy. Napisz maila na
abuse_at_tpnet.pl z logiem , IP oraz data zdarzenia i namierza go w kilka
godzin.
Juz tak namierzylem dwoch pedofili z pl.soc.seks i przestali wysylac
spam pedofilski na ta grupe :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl