Re: Internet i prawo

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:56:17 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Nie rozumiem z czego się cieszysz. Z tego, że na razie można w sieci
> bezkarnie łamać prawo?

Siec Internet nie podlega prawu polskiemu. Zrozum to. Prawo w kazdym
kraju jest inne, internet nie ma granic.
I bardzo dobrze. Jesli chcesz walczyc ze zlem w internecie to walcz z
osobami ktore to zlo produkuja. Bo z Siecia jaka taka nie wygrasz :)

> Ja mam wręcz odwrotne nadziej - że odpowiedzialni ludzie i "z sieci"
> i "z parlamentu" ucywilizują sieć choć trochę nie niszcząc jej po
> drodze i uwzględniając jej specyfikę.

Uzywilizuja Siec ???? hehe, a jaka to cywilizacja ma zrobic ? Kazda
kultura jest inna. Dla jednych kradziez to tylko pozyczenie mienia, a
dla innych kara obciecia reki. Dla jednych marihuana to narkotyk, a dla
innych normalna uzywka jak alkohol czy papieros.
Kazdy czlowiek jest inny, i nie wolno wszystkich rownac do jakichs
utopijnych zasad ogolnych. Historia zna wiele przykladow, ze tego typu
dzialania spalily na panewce (vide komunizm na przyklad)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl