Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:01:33 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999 09:51:38 +0200, Piotr Murawski <murawski_at_kki.net.pl> wrote:
>w raczej paskudnym nastroju. Jesli bede musial codziennie grzebac sie w
>tym paskudztwie to naiprawdopodobniej zamkne serwer (wiem w moim wypadku
>dotknie to mala grupe ludzi).

heh, właśnie...

tutaj wiele osób i chyba słusznie mówiło, że przeglądanie
takich grup nie należy dla większości osób do przyjemności,
czasem się może kończyć na woreczkach lub nawet lekarzu,
a czasem te same osoby każą biednym, niczemu nie winnym
adminom robić to codziennie... bądźcie ludźmi,
dajcie godnie żyć adminom :)

--c