Re: Afera w inecie, nie afera Plotkarza

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 21:02:02 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 19:24:03 +0200, Grzegorz BRZESKI
<gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:

>Jest kilka planow 'kontrolowania' Internetu. Natomiast jesli chodzi o
>Radio Maryja to min. Srebro na wypowiedz "dobrze ze KRRiT nie kontroluje
>jeszcze internetu", odpowiedzial "jeszcze tylko niedlugo". Bardzo
>mozliwe ze nie uzylem dokladnych slow natomiast sens wypowiedzi
>zachowalem.

I wierzysz w to? Że zacznie kontrolować? Internet? Niby jak... BTW. Czy
KRRiT podlega ministrowi, czy w ogóle rządowi? Coś mi się wydaje, że jej
kompetencje to może najwyżej Sejm zmienić.

>To chyba juz praca prokuratora.

No to tak, ale pytam, skoro już o tym piszesz, co się stało, że
powiadomiłeś prokuraturę.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy