Re: Panie Płókarz,

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 20:47:56 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Marcin Jagodzinski wrote:
>
> [...]
>
> Nie, nie admin jako kozioł ofiarny. Ale przynajmniej w jakimś luźnym
> regulaminie admin powinien mieć obowiązek, po otrzymaniu sygnału,
> wykonać pewne czynności w celu wykrycia sprawcy, przekazać je gdzieś
> (np. na policję, prokuraturę), wyciąć grupę czy post.

'powinien miec obowiazek', powiadasz ?
a moze po prostu powinien miec obowiazek udostepnienia danych
ulatwiajacych identyfikacje nadawcy na zadanie prokuratury ?

o ile wiem np. TPSA nie ma obowiazku blokowania numerow telefonow,
ktore zostaly uzyte w celu dokonania przestepstwa, natomiast
prokuratura moze zazadac ujawnienia numeru takiego telefonu
i danych korzystajacego z niego abonenta.

--w