Re: Afera w inecie, nie afera Plotkarza

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:24:03 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> A mógłbyś streścić co powiedział, bo nie bardzo wiem jak odsłuchać Radio
> Maryja sprzed 10 dni.

Jest kilka planow 'kontrolowania' Internetu. Natomiast jesli chodzi o
Radio Maryja to min. Srebro na wypowiedz "dobrze ze KRRiT nie kontroluje
jeszcze internetu", odpowiedzial "jeszcze tylko niedlugo". Bardzo
mozliwe ze nie uzylem dokladnych slow natomiast sens wypowiedzi
zachowalem.

> Z którego paragrafu? Za "nieletnich", czy za "narzucanie"? (Chyba, ze są
> jakieś inne przepisy...)

To chyba juz praca prokuratora.

> Jak 3 tygodnie i 0 reakcji to widzę, że się nie kwapią do interwencji...

 - okres urlopowy
 - sprawa nie jest latwa
 - prokuratura naogol jest powolna

Pozatym nigdzie nie napisalem ze zero reakcji.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.