Re: Panie Płókarz,

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:31:02 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Tego nie powiedziałem, ale jeśli zechce może spokojnie wyciągnąć
> konsekwencje za dopuszczenie, by uczelniany serwer był
> wykorzystywany do rozpowszechniania pornografii, w tym dziecięcej.

Kolego sympatyczny, wiesz co to jest USENET ? Jakie rozpowszechnianie
pornografi ? Czy link hipertekstowy do strony porno to tez
rozpowszechnianie pornografi ?
USENET jest siecia dobrowolna. Nie chce, nie czytaj, nie ogladaj. Czy
ktos cie zmusza ?
Jesli natomiast lubujesz sie w pedofili to bedziesz zagladal na grupy o
tej tematyce. Jesli nie, to bedziesz je omijal. Proste.
Powinni byc scigani autorzy tych zdjec oraz osoby puszczajace takie
zdjecia w obieg. Chyba ze w danym kraju nie jest to zabronione i stamtad
jest to puszczane w Siec.
Pamietaj, ze Siec nie ma granic, na tym to polega, a wszelkie proby
cenzorowania jej zawsze spalily na panewce bo nie ma ogolno swiatowego
prawa ustalajacego jakies prawa moralne itp.
Co kraj to obyczaj. U jednych cos jest nienormalne a u innych bulka z
maslem i chleb powszedni.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl