Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:34:21 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Dziecko jest hipotetyczne, jak i proces. Ale bywały już wygrane
> procesy w głupszych sprawach.

Twoje dziecko jeszcz nie raz trafi na porno w inecie, i jezeli jest zle
wychowane to bedzie zle z tego korzystalo. Pozatym pamietaj, ze
najbardziej smakuje wlasnei zakazany owoc. Tym bardziej dzieciako. Jesli
cos im sie zabrania, to tym bardziej chca to poznac. Nie tedy droga.
Raczej trzeba wyjasniac co jest dobre a co zle zeby same dokonywaly
trafnych wyborow.
Zadne zakazy nigdy nie ograniczyly jakiegos zjawiska, a wrecz
przeciwnie.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl