Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania ( długie)

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:03:04 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

[...]

> To mi się bardzo nie podoba. _Ktoś_? Kozioł ofiarny? Ścigany powinien byc
> podejrzany o popełnienie przestępstwa, nie Ktoś. Jeżeli ściagna będzie
> niewłaściwa osoba, to tylko się pogorszy.

Nie, nie admin jako kozioł ofiarny. Ale przynajmniej w jakimś luźnym
regulaminie admin powinien mieć obowiązek, po otrzymaniu sygnału,
wykonać pewne czynności w celu wykrycia sprawcy, przekazać je gdzieś
(np. na policję, prokuraturę), wyciąć grupę czy post.

[...]

> Problem w tym, że to co proponuje Rz. jest IMHO jeszcze gorszym.

Tym to się w ogóle nie ma sensu przejmować. Ja uważam, że sami
musimy zrobić _coś_, a potem to coś odpowiednio rozpropagować tak,
żeby każdy następny taki numer skońzcył się jednak listem na jakieś
"abuse@".

[...]

> Piszesz, że w dobrej wierze... i że nie obchodzą Cię jego motywacje...
> Nie ważne.

Jeszcze raz: to nie jego motywacje są tu problemem, więc nie o nich
chcę rozmawiać. Ale prywatnie, jeśli juz na to zeszło, wierzę mu, że
było tak jak to opisał.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>