Re: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznan

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 18:17:39 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 17:07:34 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
wrote:

>A kto mówi o cenzurze prewencyjnej? Chyba, że uznasz za nią wycięcie
>jakiegoś np. alt.binaries.pictures.kidporn _zanim_ ktoś wyśle tam
>pedofilskie obrazki. Ja osobiście zrobiłbym to bez wahania, nie
>oglądając się na wolność publikowania.

Tak mi się wydawało, że o to Ci chodzi, jeśli nie... przepraszam.

>_Ktoś_ powinien być ścigany. A jeśli cały problem będziemy
>ignorować, to czy to coś polepszy?

To mi się bardzo nie podoba. _Ktoś_? Kozioł ofiarny? Ścigany powinien byc
podejrzany o popełnienie przestępstwa, nie Ktoś. Jeżeli ściagna będzie
niewłaściwa osoba, to tylko się pogorszy.

>No dobrze, ale coś robić trzeba. Powiedzmy, że nie ma możliwości
>wykrycia sprawcy, ale jest fakt przestępstwa.

Jak mówię: nie wiem, co się w takiej sytuacji robi.

>A czy ja proponuję oddać Tomkowi Płókarzowi szefowstwo polskiego
>Internetu? :) Zwracasm tylko uwagę, że niezależnie od jego osoby i
>naszego do niej stosunku wskazał on na problem, który tak czy
>inaczej trzeba rozwiązać. I pozostawienie rzeczy ich własnemu
>biegowi nie jest najlepszym rozwiązaniem.

Problem w tym, że to co proponuje Rz. jest IMHO jeszcze gorszym.

>Nie, ale w dobrej wierze go zasygnalizował.

Piszesz, że w dobrej wierze... i że nie obchodzą Cię jego motywacje...
Nie ważne.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy