Re: Odp: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo:

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:07:29 MET DST

Andrzej Bort wrote:

[...]

> Ale zbija podobny kapitał, który nazywa się "popularność".

A niech zbija. Mnie to ani ziębi, ani grzeje.

> Czyli zgadzasz się czy nie?

Zgadzam się. Ale jak pisałem, sam robiłem w życiu różne głupoty,
czasem, pewnie gorsze niż ten jego wyczyn. Ciekawe, kto ich nigdy
nie robił.

[...]

> Owszem, miał prawo nie znać zasad. Tego mu nie wypominam, w końcu każdy
> kiedyś zaczynał. Ale nie przyjmował do siebie wiadomości, że wybrał
> chyba najgorszy z możliwych sposobów. I zarzuty te (fakt, w ostrym
> tonie) były wygłaszane zewsząd. Ale do niego to nie docierało.

Dzisiaj sprawdziłem - ten "lepszy sposób" nie jest opisany ani na
www.usenet.pl, ani na news.icm.edu.pl.

> Jedno pytanie: czy oznaczenie "[...]" to zgoda z moimi poglądami?

:)) Dzisiaj zmarnowałem cały dzień pracy na korespondencję, więc w
pośpiechu muszę niektóre rzeczy pomijać, przepraszam za cięcie, ale
przecież tną wszyscy. Powiedzmy raczej: do części ciachniętych nie
ustosunkowuję się.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>