Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:15:42 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> I właśnie o ten sposób załatwienia sprawy (cytat: "głupio i po
> amatorsku") wszyscy wylali T.Płókarzowy na głowę wiadro pomyj.

To nie jest do końca prawda. Wśród komentarzy znalazły się np. i
wypowiedzi typu "wiec dalem sobie spokoj, bo pracy duzo, a efekt
zaden, niech sobie domorosli cenzorzy sami kasuja, who cares...".
Nie wmawiaj mi, że wszyscy zadziobujący TP równocześnie byli od
początku za wycinaniem pewnych grup, bo dam Ci dalsze przykłady, że
tak nie było, a dziobanie całkowicie przesłoniło jakąkolwiek inną
refleksję.

> Wszedł w
> nowy świat (bo tak to można nazwać), i bez zorientowania się
> (JAKIEGOKOLWIEK) w temacie wysmażył artykuł żądnym sławy pismakom.

Ja też w życiu różne głupoty robiłem.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>