Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 12:44:09 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> I dlatego napisałem Płókarzowi, że załatwił sprawę głupio i po
> amatorsku. Co nie zmienia faktu, że przydałby się standardowy sposób
> postępowania w podobnych sprawach.

I właśnie o ten sposób załatwienia sprawy (cytat: "głupio i po
amatorsku") wszyscy wylali T.Płókarzowy na głowę wiadro pomyj. Wszedł w
nowy świat (bo tak to można nazwać), i bez zorientowania się
(JAKIEGOKOLWIEK) w temacie wysmażył artykuł żądnym sławy pismakom.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
I never made a mistake in my life.