Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:27:55 MET DST

Wojciech Zimkowski na pl.internet.polip napisał:
>Nie czytałem całego wątku, być może ktoś o tym pisał.
>Jeżeli ktoś "wchodzi" na grupę alt.binaries.pictures.erotica.age13-17 to CO
>ZAMIERZA TAM ZNALEŹĆ. Spodziewał się czegoś innego? Czyżby nieznajomość języka?

To akurat brednia. To co słusznie podnosi Grzesiek: pornografia
dziecięca jest w Polsce ZAKAZANA. I to nie podlega żadnej wątpliwości.
Problemem jest to czy mają ją wycinać administratorzy w ramach swych
obowiązków (i co gorsza w jaki sposób?).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/