Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Panie Płókarz...)

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 21:31:45 MET DST

A co mi, też się wypowiem w tym wątku! :-)

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 25 Aug 1999 13:33:21 GMT,
Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> napisal(a):

[snip]

> Akurat to nie jest dziwne :) Administratorzy nie spędzają przecież każdej
> wolnej chwili na przeglądaniu i filtrowaniu grup (prewencyjnym), natomiast
> jeśli problem zostanie zasygnalizowany - podejmują _odpowiednie_ akcje.
> http://news.icm.edu.pl/zasady.html

Co więcej -- z racji tego, że tego typu działaność, czyli bycie
cenzorem, czy innym strażnikiem moralności z reguły nie jest wpisana
w zakres obowiązków admina [i słusznie, bo *nie* *wymaga* raczej
jakiejś nadzwyczajnej wiedzy technicznej], to gdyby chcieć, żeby
admin się tym zajmował, trzeba by mu za to zapłacić. A czas pracy
administratora jest kosztowny...

Co więcej, gdyby mi osobiście coś takiego zaproponowano, to pewnie
zażądałbym za takie zajęcie więcej, niż za administrowanie. Dlaczego?
Ano dlatego, że za babranie się, za przeproszeniem, w gównach to ja
musiałbym dostać odpowiednie wynagrodzenie. Po prostu.

Prawda jest taka, że jeżeli chce się zwalczać rozmaite obrzydlistwa
[1] w Sieci, to trzeba wiedzieć jak i gdzie ich szukać. A żeby to
wiedzieć, to trzeba się najpierw przekopać przez odpowiednią ilość
takich obrzydlistw!

Pytanie, co może skłaniać ludzi do przeszukiwania Internetu pod takim
kątem, pozostawię otwarte...

Oczywiście -- zareaguję na każdy sygnał od kogoś, kto coś takiego
znajdzie. Zareaguję również, jeżeli znajdę to sam przypadkiem. Ale
żebym poświęcał na szukanie *specjalnie* swój czas, to przykro mi,
ale muszę za to dostać odpowiednie pieniądze. Takie, które wynagrodzą
mi straty moralne, poniesione przy takim zajęciu.

Pozdrawiam
Orr

[1] Cokolwiek rozumiemy pod tym pojęciem.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |