Re: Panie Płókarz, proszę przyjšćwyrazy uznania

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 12:57:35 MET DST

On 99.08.26 Daniel Podlejski pressed the following keys:

> Grzegorz Staniak napisal(a):
> : [...]
> : > Pozamykanie grup o oczywistych nazwach spowoduje tylko utrudnienie pracy
> : > organów ścigania.
> :
> : Od kiedy celem istnienia Usenetu jest organizowanie prowokacji
> : policyjnych?
>
> Jakich prowokacji ??? Chyba nie zrozumiałeś ...

Przecież on nie chce zrozumieć, wychodzi z założenia, że ma rację, a potem
ingoruje wszelkie przesłanki wskazujące, że może być inaczej.

Co z tego, że przedstawiony przeze mnie mechanizm nijak się ma do pojęcia
określanego mianem prowokacja? Jak już się go użyje, to potem można
dowolnie manipulować stwierdzeniem, że USENET do tego nie służy. Znając
naturę dyskusji niusowych, zaraz właczy się do dyskusji ktos, kto powie, że
prowokacje w takich sprawach są dobre i dyskusja zdryfuje daleko od tezy:

To nie jest prowokacja, to jest nadzorowanie przez organa ścigania
środowisk kryminogennych, które jest normalną praktyką we wszystkich
służbach policyjnych.

Jeśli ktoś twierdzi, że w sieci bajecznie łatwo jest znaleźć pornografię
dziecięcą, niech to zrobi. Jeśli chodzi o wysokie koszty połączeń i
przepustowość łącza, gotów jestem mu załatwić całkowicie nieodpłatnie w
sumie kilkadziesiąt godzin posiedzenia przy łączu stałym o niezłych
parametrach. Niech potem spisze wyniki i we współpracy z jakimś
dziennikarzem, albo sam napisze artykuł o tym, jak to naprawdę wygląda...

rrw

--
signature intentionally left blank