Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Marek Bisz (mbisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 12:52:00 MET DST

Grzegorz Staniak wrote in message <37C5091B.FE802E02_at_zagiel.pl>...

>Ależ nikt Cię nie zmusza. Nie masz KFa?

Alez Pan znalazl panaceum (czy pacaneum raczej... :-).
Masz Pan racje - wnerwia nas ktos - do killfile'a z nim ! A jak ?!
Child-porno w usenecie ? Zamknac USENET !
Katastrofa w Turcji ? Kto by sie tym przejmowal - przeciez wystarczy nie
wlaczac telewizora....

Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow w ograniczaniu swojej percepcji.