Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:55:34 MET DST

On Thu, 26 Aug 1999 10:24:26 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
wrote:

>A ja tak. Myślę, że dla przemocy i pedofilii można zrobić wyjątek.

Mylisz się. Oczywiście, że można sobie powiedzieć, że dla przemocy i
pedofilii robimy wyjątek. Ale prawdziwą granicę i tak nie tu stawaiamy. W
70% filmów jest przemoc. Wszystkich zakazać? A może tylko tych... no
właśnie, których? I tu zaczynają się wątpliwości. "Lolitę" Nabokova, na
stos, czy do bibliotek? To jest realny problem, jeżeli zaczynasz decydować
za innych.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy