Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazyuznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:22:30 MET DST

Artur Bartnicki wrote:

[...]

> Nie ideę. Techniczną wykonalność skutecznej kontroli.

Naprawdę? To chyba czytamy dwie różne grupy. Ja widziałem np.
propozycję, żeby zamist walczyć z newsami nawoływać do powszechnej
kastracji, wysadzać w powietrze kioski ze świerszczykami, zająć się
lepiej telefonami 0-700, włożyć bombę pod ICM, "tepić zjawisko u
źrodel" a nie na newsach, zająć się czym innym a nie węszeniem za
przestępstwami, donosić na TPSA za przesyłanie pakietów z
pornografią, nie licząc wielu głosów o straszliwym zagrożeniu
postępująca cenzurą prewencyjną ("... a potem kolej na kioski,
kina...") i wycieczek osobistych (wyzywanie od gówniarzy, liczenie
wszy na pępku i ogólne radosne udowadnianie jak bardzo my jesteśmy
wyżsi od pana Płókarza, który jest "żałosny" - bardzo popularne
słówko w tym wątku).

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>