Re: Odp: Odp: Odp: Panie Płókarz,

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:19:42 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, DarekO wrote:

> Dlaczego? Nie sposób wyłapać wszystkich, poza tym mogą ścigać tylko
> internautów z Polski.

To w innych krajach nie ma policji internetowej? A co na to Interpol?

> Źle się wyraziłem, oczywiście zapisy w KK znaleźć się powinny, są pilnie
> potrzebne. Chodziło mi raczej o to że Kodeks jednego państwa nie zmieni
> całego internetu (w sensie geograficznym).

Totez kodeks musi sie dostosowac do Inetu, a nie Inet do kodeksu (bo to
niemozliwe).

> Grupa dyskusyjna musi mieć nazwę która jest czytelna dla ludzi do których
> jest kierowana, tak jest przynajmniej w większości.
> Do wyłapania grup o które jest cała awantura wystarczyła znajomość języka
> angielskiego.

No dobrze, a jesli nazwa grupy jest zmylka, albo nic nie mowiacym belkotem
(alt.binaries.3k3ks933)?

> Może się zdarzyć, może już są grupy o mylących nazwach na których jest
> dziecięca pornografia jednak nigdy nie przyszło by mi do głowy mieć
> pretensje do admina o ich udostępnianie. Grupy o których mówimy można
> znaleźć i zablokować w 20 min. Nie przesadzam.

Aha, czyli jednak uwazasz ze admin nie moze przejrzec _wszystkich_ grup i
pokasowac co trza? Bo takie kasowanie wybiorcze jest nieskuteczne i na
dluzsza mete szkodliwe (wszyscy beda wysylac do zakonspirowanych grup).

GSN