Re: Odp: Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 01:35:26 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 19:47:37 +0200, DarekO wrote:
>Może się zdarzyć, może już są grupy o mylących nazwach na których jest
>dziecięca pornografia jednak nigdy nie przyszło by mi do głowy mieć
>pretensje do admina o ich udostępnianie. Grupy o których mówimy można
>znaleźć i zablokować w 20 min. Nie przesadzam.

To znaczy jakie ?
Tylko kinderporno, czy ogolnie sprzeczne z naszym prawem lub WC ?
Bo to dzis 20 min na k-p, jutro na drugs, pojutrze na sekty,
a za tydzien trzeba przejrzec co nowego sie zalozylo, a potem patrzyc
co sie dzieje w innych grupach - wszak moze jakis zboczeniec na
soc.culture.polish puszcza kp ...

J.