Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:02:57 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, Grzegorz Staniak wrote:

> Bo pokazywanie masturbacji marchewką nie jest w Polsce nielegalne,

Coz, zdaniem niektorych podpada pod 'tresci obsceniczne' (terminologia
kk).

> przynajmniej jeśli nikogo takimi obrazkami nie atakujesz. O co Ci
> chodzi? Nie rozumiesz o czym mowa czy tylko udajesz?

Rozumiem ze walczycie z pedofilia, ale przeciez w alt.binaries.sex.*
jest mnostwo innych niesmacznych rzeczy. Na to przymykacie oczy?

> Łaskawie się zastanowimy? Żebyś nie doczekał czasów, kiedy będziesz

Czemu laskawie? Problem definicji jest jak najbardziej realny. Odsiewanie
grup porno jest jak paradoks lysego.

> się musiał gęsto tłumaczyć dlaczego i jak w ogóle grupy alt.*
> znalazły się na serwerze. A przy odrobinie dobrej woli połączenie
> słów "sex" czy "erotica" z "pre-teen" lub "lolita" nie przekracza
> cbyba zdolności intelektualnych administratorów Usenetu?

Ja sie nie musze z niczego tlumaczyc, bo nie jestem adminem :)

GSN