Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:03:15 MET DST

In article <m3r9krymnd.fsf_-__at_bofh.insert.igo.wroc.pl>, Artur Bartnicki
<archie_at_insert.com.pl> wrote:

>Czyli sugerujesz, że p. Płokarz OKŁAMAŁ wszystkich mówiąc, że tych
>grup nie szukał, tylko pojawiły się w liście grup NOWO ZAŁOŻONYCH?

Nie wykluczałbym tej ewentualności. Drugą możliwością jest wadliwe
działanie jego czytnika (mój na ten przykład nie zawsze wyłapuje
wszystkie istniejące na serwerze grupy za pierwszym razem). Poza tym
grupa mogła być skasowana, po czym ponownie przez kogoś założona. Co nie
czyni jej nową.

PS. Korzystając z Dejanews łatwo można stwierdzić, że grupa
a.b.p.e.pre-teen istniała już w styczniu 1997 roku. Ponad dwa i pół roku
temu.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------