Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 11:00:38 MET DST

Daniel Podlejski wrote:

> [...]
> : Tzn. konkretnie czego nie traktować poważnie? Samego problemu, bo
> : nieszczęśliwie został przedstawiony przez jakiegoś dziwnego
> : człowieczka? Czy tego człowieczka?
>
> Człowieka, co zresztą dość jasno wynikało z tego co napisałem.
>
> A co do podejścia do tego prblemu - też jest głupie. To tak jakby
> zamykać narkomanów, zamiast tępić dealerów i producentów narkotyków.
> Moze nie wygląda to w 100% tak samo, ale analogia jest dość dobra.
> Takie działania nic nie dają. To likwidacja skutków, a nie źródła
> problemów. Tyle że niektórzy nie potrafią tego zrozumieć ... :(

A to są już zupełnie inne rozważania. Ja sam od początku pisałem, że
pretensje były kierowane pod złym adresem, ale sam fakt
rozpowszechniania kid-porn jest już przestępstwem. Tu się nie ma co
zastanawiać, czy leczymy przyczyny, czy objawy. Sam "objaw" jest
wbrew prawu, więc trzeba współpracować przy jego likwidowaniu, a nie
stosować taktykę "a co to da".

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>