Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: MD (dworn_at_main.amu.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:36:19 MET DST

Andrzej Bort wrote:

> Heh... mimowolnie przypomina mi się scenka z filmu z Pawlakiem i
> Kargulem (bodajże część "Kochaj albo rzuć"), kiedy Pawlak grał z tzw.
> jednorękim badytą i w momencie, gdy automat zaczął wypluwać z siebie
> mnóstwo monet, ten zdziwiony rozejrzał się i powiedział "ja tylko
> pociągnął". Z tym, że w tamtym przypadku (filmowym) było to śmieszne. W
> Twoim jest (przykro mi to pisać) głupie i żałosne.

Andrzeju... nic dodac nic ujac... rewelacyjny komentarz.

MSZ to jest naprawde proba zrobienia sobie reklamy - i to bardzo
watpliwej jakosci. Wiesz, ze jestem przeciwnikiem child-porn, ale
uwazam, ze znacznie bardziej niebezpieczna i nieuleczalna jest zwykla
glupota - bo jest jej znacznie wiecej na swiecie.

Mirek