Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 01:10:07 MET DST

Dzien dobry,

On 25 Aug 1999, Andrzej Bort wrote:

> Tak tak. A ponieważ transmitowane jest to łączami TPSA[1], to należy
> zamknąć Telekomunikację i cały ten polski grajdołek, tak?

Bardzo dobrze Pan mysli: nalezy zamknac panstwowe firmy telekomunikacyjne.

Oczywiscie sprawa jest technicznie trudna do wykonania. Za ICMem stoi
niewielka grupka osob przyssanych do budzetu plus gremium namietnych
wielbicieli zdjec damskich/meskich (niepotrzebne skreslic) kroczy. Z TPSA
jest trudniej. Tu sa tysiace beneficjentow prawnego monopolu. Raczej umra
niz zgodza sie odczepic ryjki przyssane do skarbu panstwa.

Krzysztof Czuma