Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Michał Grotthuss (Zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 01:15:24 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Za ICMem stoi
> niewielka grupka osob przyssanych do budzetu plus gremium namietnych
> wielbicieli zdjec damskich/meskich (niepotrzebne skreslic) kroczy.
ICM to ”przybudowka” MIMUW'u czyli w calosci podpada pod uniwerek
warszawski czyli pod szkolnictwo wyzsze. Wez no mi koles pokaz
pracownika naukowego zatrudnionego w panstwowym szkolnictwie wyzszym,
ktory zarabia pozadne pieniadze. Gro znanych mi takich ludzi z czasow
FTiMS/PW normalnie pracowala jako admini/programisci po roznych firmach
a uczelnie traktowala jako szczegolne hobby a juz na pewno nie jako
zrodlo dochodow.

> Z TPSA
> jest trudniej. Tu sa tysiace beneficjentow prawnego monopolu. Raczej umra
> niz zgodza sie odczepic ryjki przyssane do skarbu panstwa.
????
Znowu chrzanisz!!! TPSA z racji monopolu przyssane sa do kieszeni swoich
klientow a nie skarbu panstwa.

Wez no skoncz ten temat z pornografia za pieniadze podatnika, bo zaraz
doszukasz sie w ICM'ie/tepsie spisku przyslowiowych ”masonow, Zydow i
cyklistow”.

Michas