Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:30:39 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
> Bardzo dobrze Pan mysli: nalezy zamknac panstwowe firmy telekomunikacyjne.

Proszę napisać w tej sprawie do Ministra Łączności. Zezwalam na użycie
moich argumentów, nie zezwalam na użycie mojego nazwiska. Prosiłbym też
o powiadomienie o efektach.

Acha, proszę też zamknąć Pocztę Polską, sex-shopy (ja to się teraz
będzie nazywało?), i hurtownie tego typu artykułów. Wnosiłbym także o
zamknięcie tych osób, które myślą o seksie (to chyba z "1984" Orwella,
nie?), szczególnie o seksie niemoralnym ...

> Oczywiscie sprawa jest technicznie trudna do wykonania.

Dlaczego? Jeśli się postarać... Co to za problem cofnąć technologicznie
państwo o 200 lat?

> Za ICMem stoi
> niewielka grupka osob przyssanych do budzetu plus gremium namietnych
> wielbicieli zdjec damskich/meskich (niepotrzebne skreslic) kroczy. Z TPSA
> jest trudniej. Tu sa tysiace beneficjentow prawnego monopolu. Raczej umra
> niz zgodza sie odczepic ryjki przyssane do skarbu panstwa.

Piękna argumentacja. Ale przecież nic nie jest niemożliwe, nieprawdaż?
Proszę nas informować o Pańskich postępach i wynikach Pańskich działań.
Przynajmniej ja osobiście ich z przyjemnością wysłucham (poczytam o
nich).

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
If it happens once, it's a bug.  If it happens twice, it's a feature.