Re: KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 12:56:50 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> wrote:
> PS. Wlasnie dzisiaj w "Expressie Reporterow" pokazano, jak zarzad miasta
> Swinoujscie zamurowal ceglami okno o wymiarach 0.2 mkw za 180 tys. nowych
> zlotych. Jak dobrze poskrobac, to pewnie sie dowiemy, ile podatnika
> kosztuja transmisje gigabajtow pornosow.

Tak tak. A ponieważ transmitowane jest to łączami TPSA[1], to należy
zamknąć Telekomunikację i cały ten polski grajdołek, tak? To ja do
zarzutów dołożę jeszcze jedno: 0-700. Przecież wiadomo, o co w tym
wszystkim chodzi, nie?

[1] Pro forma: wiem, że nie tylko. Uproszczenie celowe (jakby ktoś tego
    nie odróżnił po moim ironicznym tonie).

P.S.
Ton ironiczny, ale takich listów inaczej nie można traktować. No i
sygnaturka też się wylosowała odpowiednia...

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
You can have either freedom of speech or quality of conversation.