Re: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:22:24 MET DST

In article <slrn7s8pi0.89u.civic_at_pysiek.bildex.net.pl>, civic_at_pysiek.bildex.net.pl (Slawomir Bialek) wrote:

>A nawet jakby mi to przyszło do łba,
>to pewnie pomyślałbym (jak i myślę teraz) że nie ma to sensu,
>bo i tak nie jestem w stanie zrobić niczego innego
>poza tym, że grupy będą bardziej zakamuflowane i trudniej
>je będzie odfiltrować np. rodzicom dopuszczającym dzieci do sieci.

Hmm, polemizowałbym. Owszem, prohibicja się nie sprawdziła, ale nie
mówimy o alkoholu, tylko o dziecięcej pornografii. Nie pozwolimy
przecież na telewizyjne reklamy niedozwolonych praktyk seksualnych po
to, żeby łatwiej było ich nie oglądać :)

>Choć teraz już, nadal ze świadomością że nie mam takiego
>obowiązku, chyba będę to robił. Ale niezbyt często i nie
>zastanawiając się 10 min. nad nazwą każdej grupy. I nie będę
>też szukał w słownikach obcojęzycznych jak jest dziecko,
>porno, itp. w innych językach. A wszystko tylko po to, żebym mógł
>czepialskim powiedziec: "sprawdzałem co jakiś czas, odwalcie
>się".

I - moim zdaniem - to jest zupełnie wystarczające minimum :)

>przy okazji:
>a tak swoją chciałem zauważyć, że poziom dyskusji
>jest żenujący, ale nie za sprawą T.P., a za sprawą
>jego przeciwników... opanujcie się i wypowiadajcie
>się kulturalnie i rzeczowo, bo znowu w RZ napiszą,
>że obrońcy serwerów news to potrafią tylko inwektywami
>rzucać...

Dokładnie. Nie mowiąc już o tym, że niektóre z - zdawałoby się do tej
pory :) - rozsądnych osób zdają się stosować w tej dyskusji zasadę "kto
nie z nami, ten przeciw nam", czasem bez żadnego uzasadnienia.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------