Re: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 08:57:12 MET DST

Maciek Sniezek napisal(a):
[...]
: Przyznasz jednak, że istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, że nie
: wiedział. Sprawa pre-teen była kilkukrotnie wałkowana na różnych
: grupach, dość dawno temu. Oczywiście JR i WS "nie musieli" czytać tych
: listów. Tym niemniej wielce prawdopodobne jest jednak, że obiło im się o
: uszy.

Powiem Ci jak było u mnie - na początku roku, jak przejmowałem news.onet.pl,
ktoś zrobił awanture że mamy pornografię na newsach. Poleciały
wszystkie alt.binaries.pictures.erotica.*, w tym pre-teen.

Po całej awanturze z ICMem sprawdziłem co jest u nas. I akurat ta grupa była.
Po prostu ktoś wysłał controla "odświerzającego". Niestety nie zauważyłem.
W tej chwili wszystkie controle dla alt.* przetwarzam ręcznie.
Ale to jest nuuudne ...

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... There's somethin' wrong with the world today