Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 09:48:01 MET DST

Maciek Sniezek <msniezek_at_medianet.pl> wrote:
> Czytam i czytam i czytam i ciągle widzę jakieś wzięte z kosmosu
> przykłady.

Przepraszam... *JAKIE* przykłady (przykłady na co) są wzięte z kosmosu?

> Nie zajmując stanowiska (chociaż swoje zdanie mam) prosiłbym
> jednak o zachowanie proporcji - po obu stronach! - między tanim
> populizmem a faktami.

Fakty zostały przedstawiane wielokrotnie. Kogo jak kogo, ale Ciebie
chyba nie powinienem uczyć czytać?

> Dziecięce grupy pornograficzne alt.* z pewnością
> nie zostały założone "znienacka", istnieją co najmniej od roku.

Zgoda. Istnieją. I istniały dużo wcześniej. Ale nie o to tu chodzi, w
każdym razie nie do końca. Poczytaj sobie uważnie artykuły:
<t1xw3.3563$TV.55451_at_news.tpnet.pl>
<34yw3.3828$TV.59369_at_news.tpnet.pl>
<upxw3.3669$TV.57078_at_news.tpnet.pl>
<gzyw3.3933$TV.59052_at_news.tpnet.pl>
<mpCw3.334$L%.5038_at_news.tpnet.pl>

Być może więcej (nie chciało mi się szukać). Szczególnie we fragmencie
ostatniego postingu wyraźnie zostało powiedziane, że chodzi o *NOWĄ*
grupę dyskusyjną.

To, że grupy istniały wcześniej, to zupełnie inna sprawa. Najważniejszą
przyczyną całej tej awantury było pojawienie się *NOWEJ* grupy.
Poczytaj, a sam zapewne się z tym stwierdzeniem zgodzisz.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
If you want a new connection I'l be a step away. Come on move in my