Odp: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Panie Płókarz...)

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:05:56 MET DST

Użytkownik Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8E2D9D7ABmoskit_at_news.alt.net...

> Kreska. Wygrałem ;)

:)

> Jasne, dziennikarze nie mający zielonego pojęcia o istocie rzeczy
> najlepiej załatwią sprawę. Poza tym podoba mi się selektywny sposób
> podejścia do prawa - z jednej strony według prawa ścigamy pornografię, z
> drugiej nie skłądamy doniesienia o przestępstwie, bo po co ?

Byłoby dużo lepiej gdyby zrobili to kompetentni dziennikarze a nie osły.
Jednak nie można mieć o to pretensji do Tadeusza Płókarza. Skąd mógł
wiedzieć że takiej gazecie może się zdarzyć taka kompromitacja.
Nie złożyłem doniesienia, bo przeczytałem że panowie KGP doskonale o tym
wiedzą.

> Właśnie ten poziom stał się powodem dyskusji. Gdyby artykuł został
> napisany sensownie i w sposób wyważony nie byłoby całej "afery".

Afera i tak by była. Wystarczy przeczytać kilka postów żeby zauważyć że są
ludzie dla których internet stoi ponad prawem, ponad wszelkimi normami. Oni
zawsze będą się burzyć.

> Akurat to nie jest dziwne :) Administratorzy nie spędzają przecież każdej
> wolnej chwili na przeglądaniu i filtrowaniu grup (prewencyjnym), natomiast
> jeśli problem zostanie zasygnalizowany - podejmują _odpowiednie_ akcje.
> http://news.icm.edu.pl/zasady.html

Nie trzeba spędzać karzdej wolnej chwili.... po co? wystarczy raz przejżeć
nazy grup! potem zostaje już tylko sprawdzanie nowych.... czy to aż tak
problematyczne?