Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo: Panie Płókarz...)

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:48:51 MET DST

DarekO napisal(a) dnia [25 Aug 1999]:

>Byłoby dużo lepiej gdyby zrobili to kompetentni dziennikarze a nie
>osły. Jednak nie można mieć o to pretensji do Tadeusza Płókarza. Skąd
>mógł wiedzieć że takiej gazecie może się zdarzyć taka kompromitacja.
>Nie złożyłem doniesienia, bo przeczytałem że panowie KGP doskonale o
>tym wiedzą.

Dlaczego nie skontaktował się z administratorem lub porozmawiał z kimś
bardziej doświadczonym ?

>Afera i tak by była. Wystarczy przeczytać kilka postów żeby zauważyć że
>są ludzie dla których internet stoi ponad prawem, ponad wszelkimi
>normami. Oni zawsze będą się burzyć.

Internet jest z natury anarchistyczny, i dobrze - w pewnym sensie jest to
stanie nad prawem, ale wygląda to tak tylko dlatego żę prawo nienajlepiej
sobie radzi z Internetem...

>Nie trzeba spędzać karzdej wolnej chwili.... po co? wystarczy raz
>przejżeć nazy grup! potem zostaje już tylko sprawdzanie nowych.... czy
>to aż tak problematyczne?

18000 grup to 5 godzin roboty, zakładając sekundę na sprawdzenie grupy...
tyle teoria ;) W praktyce są inne niezbędne do działania serwera prace.
Wiem że wydaje się że to łatwe zadanie - raz sprawdzić i mieć z głowy i
dobrze by tak było...

--
					(moskit_at_irc.pl)