Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artyku

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:51:41 MET DST

On 25 Aug 1999, Marek Moskal wrote:

> Jasne, dziennikarze nie mający zielonego pojęcia o istocie rzeczy
> najlepiej załatwią sprawę. Poza tym podoba mi się selektywny sposób
> podejścia do prawa - z jednej strony według prawa ścigamy pornografię, z
> drugiej nie skłądamy doniesienia o przestępstwie, bo po co ?

O jakim przestepstwie? O tym ze ktos robi zdjecia kid-porno, czy o tym
ze ktos je przepuszcza przez serwer ktorego nie jest w stanie
pod tym katem przefiltrowac? To drugie nie jest przestepstwem,
przynajmniej w takim kraju jak Polska. Dobrze to czy zle :)

> Właśnie ten poziom stał się powodem dyskusji. Gdyby artykuł został
> napisany sensownie i w sposób wyważony nie byłoby całej "afery".

To dlaczego wszyscy rzucili sie na Tomasza P.?

GSN