Re: Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:58:06 MET DST

Dnia Wed, 25 Aug 1999 15:26:05 +0200,
osoba podpisana: DarekO <darek_at_vc.pl>
napisała:
>To chyba jakaś kpina??!!!
>Nie rozumiem jak można nie wiedzieć! Jak można się nie zainteresować jakie
>grupy udostępniasz??????
Qrwa mać. Przepraszam ale można nie wiedzieć:
Proszę bardzo, ja swoją domową hierarchie tworzyłem hurtem (skopiowałem
_nazwy_ z ICM) i:
cat /var/lib/news/active|wc -l
  18304
Widzisz? 18304 grupy, z tego subskrybuję kilkanaście. Dotarło ?
Poza tym przeczytaj sobie "Newsy w Polsce" tam jest wyjaśnion czym sie
różnią grupy alt* od pl* czy big8
[ciach reszta]
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.