Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:25:40 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

> Nie o to mi chodzi, ale o to "prowokowanie". Czy np. filmy z Jamesem Bondem
> nie moga kogos sprowokowac do wymyslenia metody na zaglade swiata ;-)?

Hm, raczej nie, ale IMHO pedofilia czy sadyzm to trochę inna zabawa.
To już są poważniejsze zaburzenia psychiczne, a ja nie wiem, jak
odpoiednie publikacje, choćby "wirtualne", wpłynęłyby na taki umysł.
Wolałbym nie ryzykować. Niezależnie od tego, wirtualne twarde porno
budzi moje silne opory natury, powiedzmy, moralnej. Czym _dla
użytkownika_ różniłoby się wirtualne gwałcenie dzieci czy kobiet od
"realnego" gwałtu? Nie popierałbym tego rodzaju gratyfikacji,
niezależnie od tego czy ktoś na tym fizycznie ucierpi czy nie,
właśnie ze względu na intencje i stany psychiczne użytkownika takich
publikacji.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>