Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:17:37 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 13:12:08 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
wrote:
> Hej, Grzegorz, nie przesadzasz? Oczywiście, że nie dostaniesz żadnej
>
>Czy przesadzam? Nie wiem. To kwestia moich odczuć na ten temat, nie
>faktów. Porno z udziałem dzieci uważam za coś, co powinno być
>bezwarunkowo ścigane i tępione. _Wirtualne_ dzięcięce porno też nie
>budzi mojego zachwytu. Nie chcę, żeby to było legalne. Jeśli dla
>kogoś innego to przesada, mówi się trudno. Zdania raczej nie
>zmienię.

Nie o to mi chodzi, ale o to "prowokowanie". Czy np. filmy z Jamesem Bondem
nie moga kogos sprowokowac do wymyslenia metody na zaglade swiata ;-)?

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy